EUR (€) (PL)
  • Nederlands
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • English (US)
  • Italiano
  • Polski
  • Deutsch (CH)
    • Opnie klientów 8.3 / 10
  • Gwarancja Najlepszej Ceny

Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli nie odebrałem samochodu?

Niestety nie. W przypadku niestawienia się w punkcie wynajmu (w ogóle lub na czas) lub nieokazania wszystkich wymaganych dokumentów, w tym karty kredytowej, wypożyczalnia może uznać rezerwację za "niestawienie się", co spowoduje odmowę wydania samochodu bez zwrotu kosztów.

W przypadku opóźnienia lub problemów w punkcie wynajmu zdecydowanie zalecamy skontaktowanie się z nami telefonicznie bezpośrednio pod numerem podanym na voucherze i w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.

  1. Strona główna
  2. Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli nie odebrałem samochodu?