Jeśli Twoja karta kredytowa nie została zatwierdzona z jakiegokolwiek powodu, w wyniku czego nie otrzymałeś samochodu lub musiałeś wykupić lokalne ubezpieczenie, niestety zwrot pieniędzy nie może zostać zatwierdzony. Jeśli jednak dostarczyłeś ważną kartę kredytową z wystarczającymi środkami, a karta została niesłusznie odrzucona, możesz otworzyć u nas roszczenie, aby ubiegać się o zwrot pieniędzy.
W takim przypadku zostaniesz poproszony o dostarczenie oficjalnego potwierdzenia bankowego, że Twoja karta kredytowa miała wystarczającą linię kredytową, aby zablokować depozyt w dniu wynajmu, spełniała wymagane warunki (zgodnie z warunkami wynajmu / NO Debit, Electron itp.), była ważna w dniu odbioru i należy do Ciebie.
Zaleca się również skontaktowanie się z nami telefonicznie bezpośrednio poprzez numer podany na voucherze i w wiadomości e-mail z potwierdzeniem w przypadku pojawienia się problemów w punkcie wynajmu.