Jeśli karta kredytowa nie działa, może to spowodować pewne problemy przy odbiorze wypożyczonego samochodu. Zależy to również od tego, która strona ponosi winę. Jeśli wina leży po stronie wypożyczalni, np. z powodu nieprawidłowo działającego terminala, należy poprosić o pisemne potwierdzenie zaistniałej sytuacji i dowiedzieć się, czy istnieje inny sposób na odebranie samochodu.
Jeśli natomiast wina leży po Twojej stronie, np. Twoja karta nie ma wystarczających środków na pokrycie depozytu, straciła ważność, nie jest kartą kredytową, nie jest na nazwisko głównego kierowcy lub nie jest akceptowana przez wypożyczalnię (informacja ta powinna znajdować się w warunkach wynajmu już w momencie rezerwacji), wówczas wypożyczalnia może odmówić Ci wydania samochodu lub zaoferowania ubezpieczenia.
W przypadku jakichkolwiek problemów w wypożyczalni radzimy zadzwonić do nas bezpośrednio pod numer podany na voucherze.